Found: Beater Blazer! - Off-Road Forums & Discussion Groups
GM Small Trucks & SUV's All discussion of S-Class Trucks and SUV's

 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of (permalink) Old 03-20-2001, 09:44 PM
**DONOTDELETE**
Guest
 
Posts: n/a
Found: Beater Blazer!

Hey all! Just came across a bad ass cheap S-10 Blazer! Its a 1989 Tahoe Sport with a dig. dash that works! a bad 700R-4 and a leaky gas tank. The 4.3 runs great, plus its got 5 newer tires(Firestones, though). All this for $400! Its rusted out, but hell this is Ohio! Hmm, straight axle con. maybe? Wow, I should change my username to S10man, cause if I buy this one, I'll own 4! LOL
Later
A.Smith

1989 GMC S-15 4x4 4.3L/700R-4, 3.08s, 31" Sport Kings For Sale
1985 S-10 4x4 Soon to have 3504BM/TH350/D44/14FF, 35" Boggers
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of (permalink) Old 03-21-2001, 05:06 AM
**DONOTDELETE**
Guest
 
Posts: n/a
Re: Found: Beater Blazer!

thats great Man! You sound like me if I come across an S10 that's for cheap.. even if it is for parts I get cause if I don't need the parts I might tommorrow. Never know.. Makes my wife mad until some thing breaks on her blazer.. right now I have 5 S10( 2 blazers and 3 pickups all 4wd.. So I got you beat (HA HA just kidding).. I built mine and my wifes they are both ongoing projects.Mine is more toward serios offroading and hers is to get groceries... Got to Love those S10's

85 chevy s10 4x4 2.8l v6 4bl
538,862 miles and counting
http://www.geocities.com/greer5199/puddleskipper.html
post #3 of (permalink) Old 03-21-2001, 07:31 AM
**DONOTDELETE**
Guest
 
Posts: n/a
Re: Found: Beater Blazer!

No one can ever say you boys ain't devoted.. keep up the good work lol

http://members.theglobe.com/moneysti...ght/22_19A.JPG
Sponsored Links
Advertisement
 
post #4 of (permalink) Old 03-21-2001, 11:19 PM
**DONOTDELETE**
Guest
 
Posts: n/a
Re: Found: Beater Blazer!

Gonna go see if I can get it to crank over today. Man, I wish I had a spare 700 laying around, I'd probably drive the damn thing home! LOL I may end up using the body on my 85 S10 PU hybrid project.
A.Smith
http://www.rebel4wd.rebondir.com

1989 GMC S-15 4x4 4.3L/700R-4, 3.08s, 31" Sport Kings For Sale
1985 S-10 4x4 Soon to have 3504BM/TH350/D44/14FF, 35" Boggers
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the Off-Road Forums & Discussion Groups forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome